Tuesday, April 23, 2013

Σιχαίνομαι τον κόσμο όπως έχει καταντήσει...


 Δεν συνηθίζω να "χρησιμοποιώ" το μπλόγκ μου για να εκφράζω προσωπικά συναισθήματα... αλλά κοντεύω να σκάσω και αντί να πάρω ανάποδες και να αρχίσω να δέρνω κόσμο προτιμώ να τα γράψω εδώ για να ηρεμίσω (ελπίζω!).

 Σιχαίνομαι τον κόσμο όπως έχει καταντήσει... Έπρεπε να είχα γεννηθεί τουλάχιστον 100 χρόνια πρίν... Όλα είναι ψεύτικα, μέσα στην υποκρισία κτλ. Η νεολαία είναι εντελώς αμόρφωτη, κενή στο μυαλό και άδεια στην ψυχή και νοιάζεται μόνο για φιγούρα και άλλα ανούσια πράγματα. Όλοι κοιτάνε επιφανειακά να είναι ωραίοι και να τους θαυμάζουν οι άλλοι όμως δεν μπορείς να ανταλλάξεις 2 λέξεις μαζί τους γιατί είναι σαν να ζούνε σε άλλο πλανήτη. 


 Οι λίγοι ελέγχουν το τι θα πούμε, τι θα δούμε, τι θα ακούσουμε, τι θα φάμε, τι θα κάνουμε, πως θα ζήσουμε, τι επιτρέπεται και τι όχι. Κυριαρχεί η απληστία, η βλακία, η χαζομάρα. Ο καθένας προσπαθέι να φάει τον συνάνθρωπο του. Για να επιζήσεις πρέπει είτε να είσαι πονηρός, είτε κομματόσκυλο, είτε μέρος του συστήματος, είτε να έχεις "γνωστούς", είτε να είσαι γιός του πλούσιου ή διάσημου μπαμπά σου και να πουλάς μούρη και να κρίνεις τους άλλους και μάλιστα να τους κυβερνάς ή διατάζεις κιόλας χωρίς εσύ να έχεις δουλέψει ούτε 1 ώρα στην ζωή σου. 


 Παντού πουτάνες, πούστηδες, άνθρωποι χωρίς αξίες, χωρίς να σέβονται τίποτα και κανέναν. Έχει χαθεί κάθε σεβασμός, οι παραδόσεις δεν σημαίνουν τίποτα, τον Θεό τον θυμούνται μόνο όταν αρρωσταίνουν ή όταν τον έχουν ανάγκη και όσοι είναι βολεμένοι ή δεν έχουν προβλήματα στην ζωή τους Τον αγνοούν εντελώς και όταν μετά κάτι στραβώσει απότομα στην ζωή τους αντί να ζητήσουν συγχώρεση και να βάλουν μυαλό Τον βρίζουν και Τον κατηγορούν. Βία, αλητεία, χαζομάρα, ψευτομαγκιές. 
 
 Δεν ξέρω άν εγώ είμαι τόοοοσο περίεργος και παράξενος αλλά κάθε 2ο άνθρωπο που βλέπω ή γνωρίζω μου έρχεται να τον αρχίσω στις ανάποδες μήπως και ξεκολήσει το μυαλό του απο τα σκατά και ξυπνήσει! Δεν ξέρω άν είμαι τρελός... αλλά άμα είναι έτσι είμαι περήφανος που δεν είμαι ένας απο "αυτούς"!



No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG