Tuesday, April 16, 2013

Γιατί υπάρχει το μπλόγκ αυτό και τι σκοπό υπηρετεί...



 Επειδή μπορεί κάποιοι και να μην το έχετε δεί... άν πατήσετε στην σελίδα μας στο ΕφΜπί πάνω στο κουμπάκι που λέει Info θα δείτε τα ακόλουθα...

----------

Γιατί... έτσι μας αρέσει!

Γράφουμε για να περνάμε καλά και για να ξεχνάμε την πίεση της καθημερινότητας! Οι κομπλεξικοί και όσοι δεν ξέρουν να συζητάνε πολιτισμένα άς μείνουν απ'εξω... οι υπόλοιποι θα είμαι χαρούμενος αν μας διαβάζουν όποτε μπορούν!

Θα ασχολούμαι με ότι μου κάνει κέφι. Απο αθλητισμό μέχρι πολιτική... μέχρι τα πάντα όλα! Όλα μέσα στην ζωή μας είναι.

Το μπλόγκ ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2011 ώς ένας τόπος σάτυρας της καθημερινότητας, των αθλητικών και πολιτικών γεγονότων. Πλέον το ύφος του μπλόγκ έχει αλλάξει και ασχολούμαστε κυρίως με αθλητικά και τον Ολυμπιακό που αποτελεί την μεγάλη μας τρέλα και αγάπη!

Είμαι Ολυμπιακός αλλά θα προσπαθώ να μην προσβάλω κανέναν και να βλέπω τα πράγματα όσο πιο αντικειμενικά μου επιτρέπει η αρρώστια μου με τον Θρύλο! Άλλωστε δεν είμαστε ούτε δημοσιογράφοι ούτε επαγγελματίες... του είδους... την άποψη μας λέμε... και σε όποιους αρέσει!

Όσα γράφουμε βγαίνουν μέσα απο την καρδιά και την ψυχή μας... είτε είναι σωστά είτε είναι λάθος! Άλλωστε δεν γίνετε να συμφωνούμε πάντα με όλους!
Σημασία έχει η συζήτηση να γίνεται πολιτισμένα. Είμαι πολύ χαρούμενος όταν διαβάζω τα σχόλια σας είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά!
 

------------

Και προσθέτω...

Όσο σημασία έχουν οι δικές σας απόψεις το ίδιο έχουν και οι δικές μου. Ούτε λιγότερο, ούτε περισσότερο. Δεν συμφωνέιτε πάντα μαζί μου; Κανένα πρόβλημα! Γράψτε την άποψη σας και τουλάχιστον εγώ δεν θα σας ενοχλήσω ποτέ σε αυτό όσο δεν βρίζετε ή δεν απειλείτε όπως κάνουν κάποια νούμερα. Μάλιστα άν γουστάρετε στείλτε μου κείμενο στο ίνμποξ και σας υπόσχομαι θα ανέβει αυτούσιο στο μπλόγκ!

Και κάτι ακόμη. Άν γράψω "1+1 κάνει 2" θα βγούνε 10 που θα μου πούνε μπράβο και άλλοι 10 που θα με κράξουν (το λιγότερο...), άμα γράψω "1+1 κάνει 11" ΠΑΛΙ θα βγούνε 10 που θα μου πούνε μπράβο και άλλοι 10 που θα με κράξουν! Έχω μάθει να ζώ με αυτό εδώ στο μπλόγκ. Αλλά και εσείς πρέπει να καταλάβετε οτι δεν εκπροσοπώ ΚΑΝΕΝΑΝ εκτός απο τον ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ! Και τα όσα λέω είναι οι ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ σκέψεις και τίποτα παραπάνω; Συμφωνείτε; Χαίρομαι! Δεν συμφωνείτε; Δεν πειράζει!!! Αλλά μην με ζαλίζετε διότι δεν είναι όλη μου η ζωή το μπλόγκ όπως νομίζω φαίνεται και απο το ίνφο.

Όσα γράφω μόνο 2 σκοπούς έχουν και κανέναν άλλο! Το να περνάω καλά και εγώ και εσείς διαβάζοντας τα άρθρα, τα κείμενα, τις αφιερώσεις και βλέποντας τις φώτο που φτιάχνω κατά καιρούς και δεύτερον εχουν σκοπό να λέω όποτε θεωρώ πως χρειάζεται και όποτε εγώ γουστάρω όσα θεωρώ σωστά για το καλό του Ολυμπιακού! Μπορεί στην τελική και να κάνω λάθος σε όσα λέω και γράφω αλλά τουλάχιστον έχω την συνείδηση μου ΚΑΘΑΡΗ γιατί ξέρω πως όσα γράφω και λέω είναι μέσα απο την ψυχή μου και την καρδιά μου όχι κατευθυνόμενα! Δεν παίρνω μισθό απο κανέναν (ούτε απο τον RedOnAir) για να ασχολούμαι με τον Ολυμπιακό και δεν είμαι υπάλληλος ΚΑΝΕΝΟΣ!

Αυτααααααααααααά..... Και συνεχίζουμε κανονικά :p

Υ.Γ.: Θεώρησα σωστό να τα αναφέρω μαζεμένα γιατί παρόλο που υπάρχουν και στο ίνφο και στο μπλόγκ (κάτω κάτω στο προφίλ) και τα έχω αναφέρει σε αρκετά άρθρα.... Κάποιοι νομίζω πως μας έχετε παρεξηγήσει άσχημα ή νομίζετε πως είναι δουλειά μας το μπλόγκ, ο RedOnAir κτλ. Το αστείο είναι πως έχω ακούσει τις τελευταίες μέρες οτι κάνω πόλεμο στον Μαρινάκη, έχω ακούσει οτι τον γλύφω... όλα τα έχω ακούσει! Λοιπόν δεν είμαι ούτε Μαρινακικός ούτε αντιΜαρινακικός! Είμαι ο The Greek Bulldog και ΕΙΜΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (κάπως έτσι δεν το λένε και οι αλκοολικοί; :p ).

No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG