Tuesday, April 16, 2013

7 σχόλια για την ανακοίνωση της "7" και... δεν ασχολούμαι ξανά!


Βγήκε η ανακοίνωση της 7 που περιμέναμε απο χθές.

http://www.redgoal.gr/2013-01-15-10-39-22/item/9370-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7-%CE%B8%CF%8D%CF%81%CE%B1-7

Όπως βλέπετε ούτε λέξη για την τρισάθλια ανακοίνωση της διοίκησης και για τις κατηγορίες προς τον λαό του Ολυμπιακού.

Μόνο 7 πράγματα θα πώ.

1. Συμφωνώ σε 2 σημεία με την ανακοίνωση. Οτι δεν πρέπει να χωριστούμε σε στρατόπεδα και πως πρέπει να είμαστε ενωμένοι διότι ο εχθρός είναι εδώ ακόμη και μην γελιόσαστε απο την κατάσταση που βρίσκονται... Τα είχα γράψει κ εγώ αυτά χθές. Και επίσης συμφωνώ στο οτι Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ.

2. Άν ήμασταν ΛΙΓΟΙ και τρελοί και αχάριστοι ΔΕΝ θα ασχολούσασταν μαζί μας! Στα @@ σας θα μας γράφατε! Επειδή ξέρετε πως πρόκειται για την πλειοψηφία του κόσμου του Ολυμπιακού γιαυτό και ξεσηκωθήκατε! Γιαυτό ξεθάψατε απο βετεράνους μέχρι Νταϊφά κτλ. Και δεν εννοώ την "7". Την διοίκηση εννοώ!

3. Δηλαδή οπαδοί του Ολυμπιακού είναι μόνο ο Τσουκαλάς, ο Άκης, ο Αλέκος και οι άλλοι που έχουν την δυνατότητα να συναντιούνται με τον πρόεδρο; Εμείς τα ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ των οπαδών του Ολυμπιακού δεν έχουμε δικαιωμα να έχουμε δική μας άποψη και να την εκφράζουμε; Μάλιστα.......

4. Θα δείτε οτι το γήπεδο θα συνεχίσει να αδειάζει....... Διότι όταν με βία, με απειλές για ξηλοδαρμό και για μυνήσεις κτλ δεν επιτρέπεις κανέναν αντίλογο και καμία κριτική... όταν ο κόσμος ΦΟΒΑΤΑΙ να μιλήσει και να πεί τι σκέφτεται για να μην τον πλακώσουν τα αδέρφια του...  "Ως εδώ και μη παρέκει! Όσοι δεν το καταλάβουν ούτε έξω από το γήπεδο δεν θα περνούν."; Τότε φοβάμαι πολύ οτι ο μόνος τρόπος που θα απομείνει να δείξουν την δυασρέσκεια τους είναι η αποχή.... Εννοείται πως ΔΕΝ θέλω να γίνει έτσι γιατί Ολυμπιακός χωρίς τον κόσμο του δεν υπάρχει!

5. Άν το πρόβλημα είμαι εγώ και 4-5-10 άλλοι όπως θέλουν να μας πείσουν τότε με αυτό εδώ το κείμενο δηλώνω πως τελευταία φορά ασχολήθηκα με το θέμα αυτό. Απο εδώ και πέρα θα γράφω για οτιδήποτε άλλο εκτός του Μαρινάκη.... Αυτό δεν θέλετε; Άν με το να μην γράφω τίποτα σταματήσει να κινδυνεύει ο Ολυμπιακός τότε σταματώ να γράφω για αυτά τα θέματα και ΜΑΚΑΡΙ να είναι τόσο απλό όσο λέτε και να έχετε δίκιο. Και επειδή είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ πάνω απο 25 χρόνια (είμαι 31 τώρα) θέλω και εγώ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΑΣ!!! Και μην τολμήσει ΚΑΝΕΙΣ να ισχυριστεί κάτι διαφορετικό!!!!

6. Έχω απογοητευτεί ειλικρινά και έχω κουραστεί και ψιλο-αηδιάσει με την κατάσταση... Δεν θα κάτσω να πεθάνω ούτε θα κάτσω να με κυνηγάνε "διάφοροι" γιατί έτσι τους λέει... το μυαλό τους. Έχω και άλλα προβλήματα στην ζωή μου. Στο μπλόγκ γράφω γιατί το γουστάρω και γιατί αγαπάω τον Θρύλο. Άν είναι να φτάσουμε στο σημείο να πρέπει να αγχώνομαι κάθε φορά που γράφε 5 λέξεις τότε ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ!!! Και δεν εννοώ πως δεν αξίζει ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ! Εννοώ πως δεν αξίζει γιατί δεν έχει νόημα πια....

7. Μακάρι τα παιδιά απο την Θύρα 7 να έχουνε ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ στο: "Όμως η χρονιά δεν έχει τελειώσει και απολογισμό θα κάνουμε το καλοκαίρι. Τότε η διοίκηση θα πρέπει να καλύψει τις ανάγκες της ομάδας, όπως, άλλωστε, επανειλημμένα μας έχει υποσχεθεί, και πιστεύουμε ότι θα το κάνει.". Μακάρι λοιπόν να κρατήσει τις υποσχέσεις που τούς έχει δώσει στις συναντήσεις τους.... Διότι πολύ απλά... ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ! Να δούμε τον Ολυμπιακό μας να γίνεται καλύτερος και να μπαίνει στο γήπεδο με δύναμη και πάθος και να πατάει τους αντίπαλους του. Έναν Ολυμπιακό που να εκπνέει ΥΓΕΙΑ θέλουμε! Άν τα κάνει όλα αυτά ο πρόεδρος.... φυσικά και θα είμαστε στο πλευρό του!

Υ.Γ.: Επαναλαμβάνω.... τελευταία φορά ασχολούμαι με το θέμα αυτό...... Όχι επειδή έτσι το θέλετε... αλλά επειδή ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ να δίνω την τελευταία μου αναπνοή για την ομάδα αυτή (και όσοι με γνωρίζουν ξέρουν τι λέω) και στο τέλος να με λένε και αχάριστο ή μαλάκα!


Υ.Γ.2: Η Θύρα 7 αποτελεί ζωντανό κομμάτι της ιστορίας του Ολυμπιακού μας και εγώ όπως και πάρα πολλοί άλλοι είμαστε ή ήμασταν μέλη της! Ναι και εγώ! Όμως δεν γίνεται να συμφωνώ πάντα με όσα προστάζουν κάποιοι. Και δεν απαιτώ και απο κανέναν να συμφωνεί μαζί μου! Όπως έχω ξαναπεί εκπροσωπώ μόνο έναν. ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ!!! Όσα λέω είναι δικές μου σκέψεις και τα γράφω με γνώμονα την τρέλα μου για τον Θρύλο και το καλό της ομάδας όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι. Γιαυτό ακόμη και άν ίσως έχω άδικο....  τουλάχιστον μπορώ ΥΠΕΡΗΦΑΝΑ να πώ οτι όσα γράφω και λέω είναι πράγματα που γράφω με ειλκρίνεια και βγαίνουν απο το (ίσως άρρωστο) μυαλό και την ψυχή και την καρδιά μου και δεν μου τα υπαγόρευσε κανείς για να τα γράψω! Και ορισμενοι μην βλέπετε παντού φαντάσματα και σκιές. Εννοώ αυτό που έγραψα και τίποτα παραπάνω!



No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG