Monday, April 15, 2013

Να ξανακάνουμε τον Θρύλο δυνατό επιβήτορα!


 Το κείμενο είναι γραμμένο απο τον φίλο του μπλόγκ μας με το ψευδόνυμο "ΓΑΥΡΟΣ ΠΑΛΑΙAΣ ΚΟΠΗΣ" και το μόνο που μπορώ να σας πώ είναι πως πρόκειται για έναν απο τους πιο αυθεντικούς Ολυμπιακούς που γνωρίζω και τον σέβομαι πολύ. Με την ευκαιρία να θυμίσω άλλη μια φορά πως το μπλόγκ είναι ανοικτό για δικά σας κείμενα, σχόλια, φώτος κτλ με μόνο μία προϋπόθεση. Να μην βρίζετε. Κατα τα άλλα θα ανέβουν αυτούσια είτε συμφωνείτε με τις δικές μου απόψεις είτε όχι! Δημοκρατία έχουμε. Τουλάχιστον εδώ μέσα... Στείλτε μου ό,τι γουστάρετε στο ίνμποξ μας στην σελίδα στο ΕφΜπί ή μέσω έμαιλ στο thegrbulldog@hotmail.com . Επώνυμα ή ανώνυμα με κάποιο nickname. Όπως θέλει και όπως νιώθει ο καθένας σας.



Ποτέ στην ιστορια του ΟΣΦΠ προεδρος δεν αποκαλεσε "ΑΧΑΡΙΣΤΟΥΣ" αυτους που "ματώνουν οικονομικα" και τον "στηριζουν", γιατι απλα στις διοικησεις συμμετειχαν ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΕΣ συμβουλοι και οχι ΑΣΧΕΤΟΙ τεχνοκρατες και τυχαρπαστοι υπαλληλοι.....

  Φτασαμε λοιπον σε εναν εσωτερικο "πολεμο" εντυπωσεων απο τη διοικηση που λειτουργει καθαρα "εγωιστικα" για το πρεστιζ του προεδρου και οχι για το ΘΕΑΜΑ που επιζητουν οι φιλαθλοι.
Φτασαμε στο σημειο να επικαλουμαστε τα "φοβερα" χρεη που δηθεν αφησε ο Κοκκαλης και ηρθε να τα μαζεψει ο Βαγγέλας!!!!!! ..... ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ Κυριοι συντακτες ανακοινωσεων εμας αυτα....αλλωστε αποτελουν αστεια δικαιολογια για μενα....ενας επιχειρηματιας ανελαβε την ομαδα της καρδιας μου και ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΩ με οση δυναμη εχω, για να γραψω ξανα χρυσες σελιδες στην ποδοσφαιρικη ιστορια μου !!! ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΟΙ ΜΠΙΖΝΕΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΥ....
ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ ΠΑΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ.... ΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑΧΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ με τους παραδοσιακα "εχθρους" μου .....ΑΥΤΟ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ....ΟΛΑ Τ ΑΛΛΑ Τ ΑΚΟΥΩ ΒΕΡΕΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ "ΦΤΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ" ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΩΝ !!!!


  ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ : ΕΛΑ ΒΑΓΓΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΘΡΥΛΟ ΔΥΝΑΤΟ ΕΠΙΒΗΤΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ και οχι απλα εναν μονοφθαλμο στους τυφλους !!!!!


ΓΑΥΡΟΣ ΠΑΛΑΙAΣ ΚΟΠΗΣ

No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG