Sunday, March 17, 2013

Εγώ τον πιστεύω τον Κατίδη. Δυστυχώς!!!


 

Ο Κατίδης σημείωσε το νικητήριο τέρμα στο 2-1 της ΑΕΚ επί της Βέροιας και αμέσως έτρεξε προς την κερκίδα των οπαδών της «Ένωσης» και αφού έβγαλε τη φανέλα του και έδειξε προς τον κόσμο, στάθηκε σε θέση προσοχής και ύψωσε το δεξί του χέρι κάνοντας έναν φασιστικό και ναζιστικό χαιρετισμό!

 Ειλικρινά εγώ τον πιστεύω τον Κατίδη. Πιστεύω οτι δεν είχε ιδέα τι σημαίνει αυτό που εκανε. ΔΥΣΤΥΧΩΣ τον πιστεύω!!!

 Λέω δυστυχώς γιατί στις μέρες που ζούμε τα πιτσιρίκια, οι νέες γενιές για το μόνο που νοιάζονται είναι καφετέρειες, κλαμπάκια, γκόμενες κτλ. Ανοίγει κανείς βιβλίο; Και εγώ μόλις 31 είμαι αλλά αυτό είναι κατάντια πια! Είναι μόδα και τρόπος ζωής που έχει έρθει απο την Αμερική. Περισσότερη σημασία δίνουμε στην εμφάνιση μας, στο χτένισμα μας, άν το σώβρακο που φοράμε είναι μάρκα μην τυχών και μας δεί η γκόμενα και δεν της αρέσει, ακούμε τραγουδάκια του κώλου, έχουμε ινδάλματα του κώλου!

 Σέξ και τρόπος ζωής χωρίς αρχές απο πολύ μικρή ηλικία. Ρίξτε μια ματιά στο Disney Channel που είναι για μικρά παιδιά υποτίθεται. Ινδάλματα που αντιπροσωπεύουν ακριβώς αυτό που είναι ο Κατίδης. Αγόρια και κορίτσια 12χρονα βαμμένα και ντυμένα σαν να βγήκανε απο μπουρδέλο. Justin Bieber, Miley Cyrus, Paris Hilton κτλ. 




 Ανιστόρητοι, χωρίς κανέναν σεβασμό για τίποτα και για κανέναν, Ιphone, Ipod, Red Bull και αλκοολ, ψευτομαγκιές και μια ζωή χωρίς κανένα νόημα. Την εκπαίδευση και την ενημέρωση την έχουν αναλάβει η Βικιπέντια, το Γκούγκλ, το Φέισμπουκ και το Γιουτιούμπ! Πώς το είπε ο Κατίδης; "Το είδα σε βίντεο στο γιουτιούμπ και νόμιζα σημαίνει σηκωθείτε όρθιοι!". Εγέρθητι!!! Και μετά αναρωτιόμαστε πως μπήκε η Χρυσή Αυγή στην βουλή! Είναι και αυτός ένας λόγος που έχουμε φτάσει εδώ που φτάσαμε. Γιατί άμα τα τραβήξεις κάνα χαστούκι να βάλουν μυαλό και να στρωθούν στο διάβασμα ή να μήν τριγυρνάνε σαν π....κια το πιο πιθανό είναι να σου κάνουν και μύνηση.

 Συγγνώμη αλλά ναί είμαι και παραδοσιακός και πουριτανός παρόλο που είμαι και εγώ σχετικά νέος (31). Μεγάλωσα στην Γερμανία και με το θέμα αυτό είμαι ιδιαίτερα ευαίσθητος γιατί έχω δεί και έχω ζήσει πολλά. Γιαυτό και στην ζωή μου προσπαθώ τουλάχιστον να μην είμαι ρατσιστής. Αλλά δεν τα καταφέρνω... Είμαι ρατσιστής ενάντια στους χαζούς ανθρώπους!!! Έχουμε γεμίσει ανθρώπους σαν τον Κατίδη που είναι απ'έξω φιγούρα και απο μέσα τίποτα!!! 



 Όπως είπε και ο Τζαβέλλας "Κρίμα για τους αγώνες των προγώνων μας". Δεν θέλει τιμωρία ο Κατίδης. Ένα γερό χτύπημα στο κεφάλι με ένα χοντρό βιβλίο ελληνικής ιστορίας θελει!!!!!

 Πώς καταντήσαμε έτσι οι έλληνες.... Η κατάντια της Ελλάδας μόνο τυχαία δεν είναι. Τίποτα στην ζωή δεν ειναι τυχαίο!


 Είμαι απόλυτα σίγουρος πως με το κείμενο αυτό θα χάσω αρκετούς αναγνώστες. Αλλά δεν με ενδιαφέρει. Ποτέ δεν έγραφα για να σας χαϊδεύω τα αυτιά. Άν ήθελα θα μπορούσα να έχω πολλούς περισσότερους αναγνώστες κοροϊδεύοντας σας και λέγοντας σας αυτά που θέλετε να ακούτε. Αλλά εγώ πάντα έλεγα και λέω αυτά που σκέφτομαι. Αυτά που βγαίνουν απο την καρδιά, την ψυχή και το μυαλό μου. Δεν θέλω ούτε κάφρους, ούτε φασίστες, ούτε άτομα σαν τον Κατίδη να με διαβάζουν. Δεν λέω οτι πάντα είναι σωστές οι απόψεις μου. Δέχομαι οτι κάνω λάθη και μάλιστα αρκετά. Δεν είμαι αρνητικός στο να δεχτώ κριτική. Μ'αρέσει να συζητώ μαζί σας και να μου λέτε τις δικές σας απόψεις. Όμως τέτοια πράγματα ΜΑΚΡΙΑ απο εδώ! 




Ας κρίνει ο καθένας όπως νομίζει. Εγώ το ξαναλέω οτι τον πιστεύω. Δεν νομίζω να είναι τόσο ... να κάνει κάτι τέτοιο επίτηδες! 

2 comments:

  1. οχι δικιο...απολυτο δικαιο...η νεολαια δυστυχως πηρε τον κατηφορο και φταιει η υποδομη της οικογενειες..κι' αυτους τους νοιαζει το εφημερο..ποσα θα βγαλουν ,τι αμαξι θα κυκλοφορουν,αν θα πανε διακοπες στις Μαλβιδες...δυστυχως η ευτυχως αν δεν πονεσεις δεν εκτιμας...και τωρα μ' αυτα που βιωνουμε και μεσα απ'τον πονο η επομενη γενια θα ειναι καλυτερη...αυτην ξεγραψε την...ειναι καμμενο χαρτι

    ReplyDelete
  2. Έτσι είναι Μιχάλη. Φταίνε και οι προηγούμενες γενιές όπως είπες που δεν πρόσεξαν τα παιδιά τους όπως θα έπρεπε. Έκλειναν τα μάτια και έλεγαν "Έλα μωρέ... δεν πειράζει". Και τώρα λουζόμαστε τις συνέπειες!

    ReplyDelete

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG