Sunday, July 20, 2014

Περιμένουν στην γωνια...



 Για γέλια... κάποιοι περιμένουν στην γωνια να χαλάσει η μεταγραφή Μπόγιαν για να την πούνε στους "χειροκροτητές" και άλλοι περιμένουν στην γωνία να γίνει η μεταγραφή για να την πούνε στους "γκρινιάριδες"!

Ε-ΛΕ-ΟΣ!!!

 Δεν λέω περισσότερα γιατί το θέμα έχει πολλές παραμέτρους και θα πάει αλλού......... Όμως έχει καταντήσει χαζομάρα αυτό το πράγμα! Το να μπορεί κανείς να κρίνει όπως γουστάρει και όπως του λέει η καρδιά και το μυαλό του (θετικά ή αρνητικά) χωρίς να χρειάζεται να σκέφτεται άν μετά θα τον κράξουν ή θα του την πούνε κτλ δεν γίνεται; Γιατί τόσο γαμ....ο κόμπλεξ;;; Και απ'τις δύο "πλευρές"!!!

 Δόξα τω Θεω εγώ έχω μάθει να λέω όσα σκέφτομαι... χωρίς να με νοιάζει τι λένε άλλοι!

 Στην τελική έχω μια "αδυναμία"... Όταν συναντάω κάποιον αυτόματα θεωρώ τον εαυτό μου πιο έξυπνο απο αυτόν! Μέχρι να μου αποδείξει το αντίθετο.... :p Ας χαλαρώσουμε λιγάκι...

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG