Monday, January 28, 2013

Ανανέωσε για 3 χρόνια ο Τζεμπούρ!


Ο Τζεμπούρ ανανέωσε για 3 χρόνια!
 


Απ'ότι φαίνεται το πήρε πάνω του.
Μπράβο όμως και στην διοίκηση για την ανανέωση του! Τα λεφτά που του δίνει μόνο λίγα δεν είναι, ειδικά για τις εποχές που ζούμε και πιο συγκεκριμένα για το ελληνικό ποδόσφαιρο.


 Δεν θέλω να είμαι αρνητικός αλλά το είχα γράψει και εδώ και στον RedOnAir πως θα μείνει. Και λέω αρνητικός γιατί το πιθανότερο είναι πως έμεινε ... για να φύγει. Το καλοκαίρι φοβάμαι οτι θα έχουμε τα ίδια. Το όλο θέμα ήταν να ανανεώσει τώρα για να μην αναγκαστεί η ομάδα να τον ξεπουλήσει όπως τον Τοροσίδη. Το καλοκαίρι θα μπορέσει να τον δώσει με τα 3πλάσια ή και 4πλάσια χρήματα ειδικά άν πάει καλά ο Ολυμπιακός στο Γιουρόπα.
Πέρα απο όλα αυτά είναι μια ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ κίνηση! Έστω και αν έγινε μόνο για οικονομικούς λόγους. Το άν έχω δίκιο η όχι θα το δούμε το καλοκαίρι και άν με ξέρετε καλά θα γνωρίζετε οτι ειλικρινά εύχομαι να έχω άδικα γιατί τον θεωρώ παικταρά τον Τζεμπούρ!





Δείτε τι δήλωσε ο ίδιος ο ποδοσφαιριστής:

"Μετά από τα όσα έγιναν τις τελευταίες μέρες και με δική μου πρωτοβουλία, συναντήθηκα με τον Πρόεδρο του Ολυμπιακού, τον κ. Μαρινάκη, του εξήγησα την πρόθεση μου να μείνω στην ομάδα, αφού τα χρήματα δεν ήταν ποτέ η προτεραιότητα μου και συμφωνήσαμε να βρίσκομαι εδώ για τα επόμενα τρία χρόνια.

Θέλω όλη η οικογένεια του Ολυμπιακού να γνωρίζει, ότι ουδέποτε θέλησα να φύγω από τον Πειραιά και ότι θα κάνω τα πάντα για να είναι οι οπαδοί μας χαρούμενοι και να πανηγυρίζουν μαζί με μένα και τους συμπαίκτες μου νίκες και τίτλους…"
 

No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG