Tuesday, August 5, 2014

Δύο παικταράδες με κοινό πρόβλημα...


 Και ο Γκουιντέτι και ο Μήτρογλου είναι παικταράδες. Και οι δύο προέρχονται όμως απο τραυματισμούς.... Και οι δύο θα χρειαστούν στήριξη στην αρχή της σαιζόν και υπομονή απο τον κόσμο μέχρι να πάρουν μπρός. Και αυτό μπορεί να αργήσει... Θα χρειαστούν παιχνίδια και εμπιστοσύνη απο τον Μίτσελ και τους οπαδούς.

 Επειδή τον Γκουντέτι τον έχω δεί τον πιστεύω. Όσοι τον κρίνετε απο τα στατιστικά του μόνο ή απο ένα φιλικό προετοιμασίας με την Σίτι κάνετε λάθος. Είμαι σίγουρος πως άν έρθει θα βοηθήσει πάρα πολύ. 



 Ο Μήτρογλου είναι ο Μήτρογλου. Είναι όμως ο Μητρογκόλ που ξέραμε; Ούτε αυτός έχει επανέλθει. Άν ήτανε σουηδός και δεν τον ξέρατε και κοιτούσατε μόνο τα στατιστικά του τον τελευταίο μισό χρόνο και βλέπατε τι έκανε στην προετοιμασία και το μουντιάλ είμαι 1000% σίγουρος πως ούτε αυτόν δεν θα τον θέλατε!  Όμως επειδή σε αντίθεση με τον Γκουντέτι αυτόν τον γνωρίζουμε αντιδράνε οι περισσότεροι τουλάχιστον διαφορετικά. Ξέρω οτι οι περισσότεροι τον γουστάρετε αλλά εγώ δεν είμαι σίγουρος. Δεν είμαι ούτε θετικός ούτε αρνητικός στο να επιστρέψει. Νομίζω όμως οτι ο Ολυμπιακός δεν θα έπρεπε να ρισκάρει αλλά να πάει σε κάποια πιο σίγουρη λύση.

 Λεφτά υπάρχουν. Έχουμε διαβάσει στις εφημερίδες πως θα πάει τελικά η ομάδα για 2 φόρ γιατί το θέμα με Πουλίδο μάλλον θα αργήσει να ξεκαθαρήσει. Εγώ λέω άς φέρουν πρώτα τον βασικό φόρ και βλέπουμε μετά για δεύτερο.....



 Ο Γκουιντέτι εμένα δεν με χαλάει καθόλου. Το αντίθετο μάλιστα. Πιστεύω πως ο κόσμος αντιδρά επειδή δεν τον ξέρει και επειδή ακούγοντας τόσα μεγάλα ονόματα περίμενε κάτι καλύτερο. Όπως και με τον Κώστα αποτελεί ερωτηματικό η κατάσταση του βέβαια. Όμως ξέρετε κάτι; Αυτός ο παικταράς άν δεν είχε τα τελευταία 2 χρόνια μέτριες σαιζόν με κάποιους τραυματισμούς.... στην Ελλάδα θα έρχονταν τώρα μόνο για διακοπές! Στην τελική σούπερλιγκ είμαστε.... Όσο και να "θέλω" να κράξω δεν μπορώ. Πρόκειται για καλή επιλογή και ΑΝ τελικά αποκτηθεί (ελπίζω με οψιόν... γιατί οτι θάναι δανεικός είναι σίγουρο) πιστεύω πως ο κόσμος θα τον αγαπήσει.


No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG