Friday, October 5, 2012

Κατσουράνης; Ούτε για πλάκα!!!


"Μετά τα τελευταία άτυχα αποτελέσματα της ομάδας μας... αποφάσησα την αλλαγή προπονητή. Ευχόμαστε στον κ.Κατσουράνη καλή πορεία σε όποια ομάδα αναλάβει στο μέλλον..."

  "Νέος προπονητής αναλαμβάνει ο μέχρι τώρα βοηθός του κ.Κατσουράνη ο κ.Φερέιρα!"

"Χαχαχα ναι! Εγώ είμαι αυτός! Εγώ δεν είμαι; Εγώ είμαι.... Τώρα να δείτε ανανέωση! 
Μέχρι και Χ με την Τότεναμ θα φέρω θα δείτε!"

"Μα πως μου τα κάνετε εμένα αυτό; 
Μετά απο τόσα που έχω προσφέρει; 
Μετά απο τόσες θυσίες! Ξέρετε ποιός είμαι ΕΓΩ;"

Μαζέψτε τον λέμε.... 
ΟΞΩ! ΡΑΟΥΣ! ΑΟΥΤ! ΚΟΡΝΕΡ! ΕΦΥΓΕΣ! 
Πως το λένε; Σε πατήσαμε, σε ξεζουμίσαμε, σε εκμεταλευτήκαμε και τώρα δρόμο!

"Ούι ούι ούι Κωσταααάκημ.... 
κάτι μου θυμίζουν και μένα όλα αυτά!!!"

"Καλά ντε... καλά.... ορίστε την βγάζω την φανέλα!"

"Κοιτάξτε πως με καταντήσατε... γυμνός κυκλοφορώ..."

 "Αγορίνα μου να πώ καμιά καλή κουβέντα εδώ στην Φούλαμ; Το μιλάω καλά το αγγλικό τις τελευταίες μέρες. Ρήλη αι ντού μάι μπράδερ! Μπρίνγκ μη α κάπ οφ τή πλήζ... Κανονικά δεν πίνω τσάι... αλλά φραπέ δεν έχω μάθει ακόμη πως να παραγγέλνω και για να μην πώ καμιά βλακεία λέω αυτό που άκουσα να λένε οι άλλοι! Ε μη με περάσουν και για βλάχο! Σωστός;"

"Ευχαριστώ ρε Γιώργαρε αλλά δεν χρειάζεται... 
κάτι ετοιμάζουν για τον χειμώνα τα κολλητάρια μου... 
Τόσα έχω κάνει για αυτούς εδώ και χρόνια... 
καιρός να το ξεπληρώσουν. 
Γράφουν, γράφουν... το σκαλίζουν συνέχεια... 
καλά το πάνε, είμαι αισιόδοξος"

¨Πρόεδρε έχω τρομερή σκέψη για μεταγραφή τον χειμώνα... 
και τσάμπα και θα κάνει πάταγο! 
Τα βαζέλια όλα τάβλα θα μείνουν! Να σου πώ; ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗΣ!"


 ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ! ΟΜΩΣ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΣΟΥΡΑΝΗ! ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!! ΚΑΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΡΙΑ!


No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG