Tuesday, August 6, 2013

Ο Μαρινάκης με έκανε αισιόδοξο!


 Το τι ειπανε ο Μαρινάκης και ο Σαβιόλα θα το διαβάσετε σίγουρα σύντομα στα αθλητικά σάιτ. Όμως εγώ μόνο ένα έχω να πώ.... ΜΠΡΑΒΟ ΠΡΟΕΔΡΕ!!!! Μίλησε σαν ΑΝΤΡΑΣ!!! Είπε τα πράγματα όπως είναι και σωστά ή λάθος έδειξε οτι είπε όσα σκέφτεται και αυτό είναι σημαντικό! 


 Συνοπτικά τα σημαντικότερα είναι οτι έφερε τον Σαβιόλα για να δώσει χαρά στον κόσμο και για να αποδείξει οτι "η Ελλάδα είναι ακόμη εδώ παρά τα οικονομικά δεδομένα της χώρας"... είπε "έγιναν σημαντικές κινήσεις και θα γίνουν και άλλες". Για τον Μίτσελ ξεκίνησε λέγοντας "Οτι είναι να κάνουμε...." και είχα την εντύπωση οτι είναι έτοιμος να πεί "όταν είναι να πάρει πόδι ο Μίτσελ θα το φροντήσουμε...." αλλά τελικά ειπε τα γνωστά περί βαριών ποδιών... προετοιμασίας και οτι υπάρχει χρόνος. Έχω την εντύπωση οτι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος αλλά η όλη "εικόνα" του μου εδειχνε οτι είναι έτοιμος να κάνει ό,τι χρειαστεί.... 


Μακάρι τα λόγια να γίνουν πραξεις!!! Για να δούμε!!! Ο Μαρινάκης με την όλη παρουσία του σήμερα με έκανε αισιόδοξο πως τα προβλήματα θα λυθούν. Ξέρετε όλοι οτι στο παρελθόν έχω κριτικάρει αυστηρά τον πρόεδρο και την διοικηση, όμως όπως έχω γράψει αρκετές φορές όλοι μας θέλουμε το καλό του Ολυμπιακού και τίποτα άλλο! Δεν έχω κάτι προσωπικό εναντίον του γιαυτό θα γράφω και τα στραβά... αλλά και τα θετικά που βλέπω! Και σε όσους αρέσει...



Υ.Γ.: Ορισμένες ερωτήσεις ήταν τουλάχιστον χαζές..... "Έχετε ενημερωθεί οτι ο κόσμος αγαπάει όσους σκοράρουν με τον ΠΑΟ;" ... και κάτι τέτοια...

Υ.Γ.2: Μίλησε και για το Olympiacos Foundation ο Μαρινάκης. Το ίδρυμα που προσπαθεί ο Μαρινάκης με τον Ολυμπιακό να ιδρύσει για να βοηθάει ανθρώπους με οικονομικές ανάγκες. Μπράβο πραγματικά!!! Δήλωσε οτι έχε σκεφτεί να παραιτηθεί απο πρόεδρος του Ολυμπιακού γιατί δεν θελει να είναι "όμηρος" ορισμένων υπάλληλων... ορισμένων εισαγκελέων που ρίχνουν εμπόδια στις προσπαθειες που κάνει....


No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG