Monday, December 31, 2012

Λίγο ΣΕΒΑΣΜΟ στις "δημιουργίες" μας ρε παιδιά!

 Σε αντίθεση με πολλές άλλες Ολυμπιακές σελίδες εγώ στις φωτογραφίες που ανεβάζω δεν χώνω το logo μου ή το λίνκ της σελίδας! Δείτε στην σελίδα μας στο FB την τελευταία φώτο που ανεβάσαμε του Ζαρντίμ για παράδειγμα. Κάποιες σελίδες και μπλόγκ του θρύλου πέρνουν φώτο απο άλλα σάιτ ή απο το Google και τοποθετούν φαρδιά πλατιά το λόγκο τους κάνοντας την φώτο άχριστη σχεδόν για όλους τους άλλους λές και είναι δική τους... Έ εγώ δεν το κάνω!

 Δεν είμαι εγώ ο φωτογράφος, ούτε και πλήρωσα για να την αποκτήσω. Στο ίντερνετ την βρήκα όπως οι περισσότεροι απο εσάς τους "έξυπνους". Όταν όμως δημιουργώ κάποια φώτο μόνος μου στο photoshop ή κάποια άλλη εφαρμογή ή έστω την τροποποιώ τότε ναι φορτώνω και το σύμβολο του μπλόγκ μας!

 Κάποιοι πέρνετε τις φώτο και σβήνετε ή κόβετε το λόγκο και μετά το ανεβάζετε στις σελίδες σας. Ειλικρινά ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ με αυτό! Καταλαβαίνω οτι δεν γουστάρουν όλοι δίπλα στο σύμβολο του Ολυμπιακού για παράδειγμα να βλέπουν και το δικό μας και το ΣΕΒΟΜΑΙ απόλυτα αυτό!!!

 Ξέρετε τί με τρελένει όμως; Όταν βλέπω τις δημιουργίες μας να ανεβαίνουν απο άλλες σελίδες έχοντας τοποθετήσει πάνω απο το λόγκο μας το δικό τους και έτσι σβήνοντας το λές και αυτοί το έφτιαξαν! Ρε παιδιά σεβαστείτε λίγο τον κόπο μας... Έλεος δλδ!!!


 Για να μην μιλήσω και για όσους αναδημοσιεύουν τα κείμενα ή τα αφιερώματα μας στις σελίδες τους χωρίς ούτε καν να βάζουν το όνομα μας ή το λίνκ για το μπλόγκ μας αλλά παρουσιάζοντας τα ως δικά τους! Γιατί δυστυχώς το έχουμε δεί και αυτό αρκετές φορές!!!

 Τέλος πάντων... Δεν θα κυνηγήσω κανέναν για αυτόν τον λόγο. Απλώς ήθελα να το αναφέρω μια φορά για να μην νομίζουν "καποιοι" οτι είμαστε λαλάκες ή πως δεν τα βλέπουμε!!!



No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG