Thursday, February 21, 2013

18χρονο ταλέντο απο την Σουηδία δοκιμάζεται απο τον Ολυμπιακό!


 Στην Ελλάδα βρίσκεται ο 18χρονος Αλεξάντερ Φιορέτος που ανήκει στηην Χέλσινγκμποργκ. Μετά την πρόσληψη του Μπέρντ Στόρκ έχουν δοκιμαστεί απο την ομάδα νέων πάρα πολλά ταλέντα τόσο απο την Ελλάδα όσο και απο το εξωτερικό και όλα δείχνουν πως το σκάουτινγκ για παίκτες κάτω των 18 έχει βελτιωθεί σημαντικά πλέον. Είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό βήμα αυτό για να είναι ο Ολυμπιακός πραγματικά μεγάλη ευρωπαϊκή ομάδα. 



 Ο 18χρονος Αλεξάντερ αγωνίζεται κυρίως ως μεσοεπιθετικός και τις επόμενες ημέρες θα περάσει απο τον έλεγχο του Στόρκ ο οποίος και θα είναι αυτός που θα αποφασήσει άν πρέπει να αποκτηθεί ή όχι.

"Θα προπονούμαι για μία εβδομάδα με τον Ολυμπιακό. Είμαι ήδη στην Ελλάδα και θα αγωνιστώ με τα παιδιά της ηλικίας μου. Είμαι 18 ετών, αλλά θα προπονούμαι με την ομάδα U-19. Πιστεύω πως αυτό το ταξίδι θα μου κάνει καλό. Έχω ξαναέρθει μία ακόμη φορά πριν από δύο χρόνια και τα πράγματα πήγαν καλά. Τώρα έχω εκ νέου την ευκαιρία", τόνισε ο Φιορέτος μιλώντας στην σουηδική ιστοσελίδα "www.fotbollskanalen.se" και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην στάση που τηρεί ο νυν σύλλογος του στη συγκεκριμένη περίπτωση. "Είναι εντάξει, το βλέπει σαν μια πολύτιμη εμπειρία για μένα. Θα ήθελα να παίξω στην πρώτη ομάδα της Χέλσινγκμποργκ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο ποδόσφαιρο".


Οποιος θέλει να δεί τον νεαρό Φιορέτο να κάνει διάφορα κόλπα με την μπάλα δείχνοντας την τεχνική του μπορεί να δεί το βίντεο που βρίσκεται στην παρακάτω σελίδα:


http://www.dailymotion.com/video/xxobyt_yyyyyyyyy-yyyyyyyy_sport#.USZm8jfg84k


No comments:

Post a Comment

greek-sites.gr - Κατάλογος Ελληνικών Ιστοσελίδων
Blogz | Best Posts!
η σελίδα μας είναι στον Ελληνικό Κατάλογο  APN Greece
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ BLOG